W celu anulowania zamówienia, skontaktuj się z nami - kontakt@seasidestory.pl. Po otrzymaniu prośby o anulowanie, zwrócimy Ci środki na konto bankowe, a potwierdzenie prześlemy pocztą e-mail.
Prosimy pamiętać, że anulować zamówienie możesz, jeżeli przesyłka nie została jeszcze wysłana.
Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Po złożeniu zamówienia nie możemy zmienić zamówionych produktów ani wybranej ilości. W tej sytuacji zalecamy skontaktowanie się z nami i anulowanie nieprawidłowego zamówienia. Następnie zalecamy złożenie nowego zamówienia na wybrany produkt (y) na naszej stronie internetowej w dogodnym dla siebie momencie.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Naszym celem jest zapewnienie, żebyś otrzymał zamówienie tak szybko, jak to możliwe. Przesyłki najczęściej wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych, a regulaminowo nigdy nie przekraczamy 14 dni roboczych.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące statusu zamówienia, skontaktuj się z nami. Chętnie Ci pomożemy!
Jak mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, wybierz przedmiot (y), które chcesz kupić i dodaj do koszyka. Następnie przejdź do realizacji zamówienia, gdzie należy podać swoje dane osobowe i opłacić zamówienie. Upewnij się, że dokładnie zweryfikowałeś, informacje zawarte w formularzu, aby twoje produkty zostały dostarczone bez żadnych komplikacji.
Jeśli potrzebujesz pomocy, radzimy skontaktować się z nami.
Czy moje zamówienie się powiodło?
Jeżeli twoje zamówienie się powiedzie, powinieneś w ciągu 15 minut otrzymać potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem adresu e-mail podanego przez Ciebie na stronie kasy. Jeśli nie, skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci w tej sprawie.
Jaki jest koszt dostawy?
Dostawa towaru odbywa się w sposób określony w zamówieniu. Przesyłki są dostarczane przez następujących przewoźników: Inpost, DHL,DPD oraz Poczta Polska. Koszt dostawy towaru jest podawany w trakcie składania zamówienia.
Jeli chcesz uzyskać więcej informacji, napisz do nas wiadomość na adres: kontakt@seasidestory.pl.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, a chcesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelkich starań, aby wprowadzić zmiany w Twoim zamówieniu.
Będziemy wdzięczni, jeżeli przekażesz nam następujące informacje:
- Imię i nazwisko,
- Nazwa firmy (w razie potrzeby),
- Nazwa i numer ulicy,
- Kod pocztowy i miasto,
- Kraj,
- Numer telefonu i adres e-mail.
Jakie są twoje zasady dotyczące wymiany?
Prosimy pamiętać, że nie oferujemy bezpośredniej usługi wymiany. Zwróć nam dany produkt i dokonaj nowego zamówienia, a my zrealizujemy je dla Ciebie jak najszybciej.
Jakie są twoje zasady dotyczące zwrotów?
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu masz prawo do odstąpienia od umowy. Odeślij swój zakup, aby uzyskać pełny zwrot pieniędzy. Pamiętaj, ze masz 100 dni na dokonanie zwrotu od dnia otrzymania przesyłki. Produkt musi być nieużywany wraz z oryginalnie przymocowaną metką papierową.
Prosimy pobrać i wypełnić formularz zwrotu (link), a następnie przesłać skan na adres mailowy: kontakt@seasidestory.pl, oryginał prosimy dołączyć do paczki ze zwrotem.
Przesyłkę należy nadać na adres:
Seaside Story
ul. Czesława Niemena 15/19
81-603 Gdynia
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Czy mój zwrot do Was dotarł?
Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, poinformujemy Cię za pośrednictwem adresu email o przetworzeniu twojego zwrotu w naszym systemie.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Na zwrot pieniędzy mamy 14 dni od momentu doręczenia do nas przesyłki zwrotnej, jednak staramy się robić to jak najszybciej.
Mój produkt jest wadliwy, co mam zrobić?
Reklamacje dotyczące produktu, można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@seasidestory.pl, lub pisemnie na adres: ul. Czesława Niemena 15/19, 81-603 Gdynia. W wiadomości należy podać jak najwiecej informacji dotyczących uszkodzonego przedmiotu, jeżeli możesz prześlij nam zdjęcie wady produktu. W przeciągu 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji, ustosunkujemy się do przesłanego zgłoszenia i wyślemy decyzję za pośrednictwem poczty elektronicznej .
Przesyłkę należy nadać na adres:
Seaside Story
ul. Czesława Niemena 15/19
81-603 Gdynia
Jeśli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z nami.
Jakie formy płatności są akceptowane?
Udostępniamy dwie formy płatności:
- przelew tradycyjny:
wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy mBank S.A.: 21 1140 2004 0000 3902 8116 5587, Jakub Kucharek ul. Czesława Niemena 15/19, 81-603 Gdynia, NIP: 5882244421. W tytule przelewu prosimy wpisać " Zamówienie nr...".
- płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu PayNow
zapłata finalizowana jest przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, system PayNow umożliwi dokonanie płatności za pomocą szybkiego przelewu, karty kredytowej lub Blika.
Jaki jest termin płatności?
Masz 2 dni na realizację płatności. W przypadku braku płatności w powyższym terminie, uznaje się, iż odstąpiłeś od umowy sprzedaży, a produkt zostaje ponownie wystawiony na sprzedaż.
Nie pamiętam hasła, co mam zrobić?
Aby ponownie ustawić hasło, postępuj zgodnie z instrukcją "ZAPOMNIAŁEŚ HASŁO" na stronie LOGOWANIE. Pamiętaj, że ze względów bezpieczeństwa nie możemy wysłać starego hasła pocztą e-mail.
Czy mogę kupić voucher?
W naszym sklepie możesz zakupić voucher o wartości 100 zł, 200 zł i 500 zł. Voucher jest wysyłany w formie unikalnego kodu na podany adres e-mail podczas składania zamówienia. Karty podarunkowe są ważne przez 12 miesięcy od daty zakupu.
Ile czasu jest ważny voucher?
Voucher jest ważny przez 12 miesięcy od daty zakupu.
Jak korzystać z kodu promocyjnego?
Po dodaniu rzeczy do koszyka, kliknij w okienko "Mam kod promocyjny", następnie wpisz kod i kliknij "Zastosuj". Upewnij się, że nie ma dodatkowych spacji przed lub po kodzie rabatowym.
Jaki rozmiar mam wybrać?
Aby uzyskać pomoc w wyborze najlepszego rozmiary, zapoznaj się z naszym przewodnikiem po rozmiarach, który można znaleźć na stronie produktu.
Korzystanie z naszej strony oznacza zgodę na używanie plików cookie, dzięki którym serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w Polityce Prywatności